Nytt samarbeid med stor aktør innen telekommunikasjon

Adaptik AS har inngått samarbeid med en av de store norske aktørene innen telekommunikasjon, Ice Communication Norge AS. Målet er økt vekst hos ice bedrift.

Samarbeidet tar utgangspunkt i det potensialet som ligger i B2B-markedet innen mobiltelefoni, hvor målet er å skape verdi for norske bedrifter gjennom brukervennlige telefoniløsninger, førsteklasses service og verdi for pengene - i et av verdens beste mobilnett. Ice har blitt rangert på 16.plass i verden i målt mobilopplevelse i Tutelas Global State of Mobile Experience Report (2021).

«Vi synes det er kjempespennende å inngå et samarbeid med Adaptik. Adaptik har fått til mye på kort tid og vi tror det er en veldig god match for ice bedrift sin vekststrategi og utfordrerposisjon. I tillegg spiller både våre visjoner og verdier på mye av det samme», sier salgssjef i ice bedrift, Eivind Antonio Johansen.

Adaptik sin oppgave blir salg av ice bedrift sine løsninger innenfor mobiltelefoni til små og mellomstore bedrifter i området Viken, samt sørge for god service og gode kundeopplevelser.

«Vier utrolig stolte over samarbeidet med ice og vi tror dette er starten på en lang reise, hvor hovedmålet er fornøyde bedriftskunder av mobiltelefoniløsninger. For oss er det avgjørende å jobbe med partnere som har et ønske om å utfordre markedet», sier driftsansvarlig Linus Karlsson, Adaptik AS.

Konsulentselskapet Adaptik har som målsetting å hjelpe selskaper med vekst innenfor organisk vekst og vekst gjennom tradisjonell M&A. Siden 2021 har selskapet hatt en kraftig vekst hvor suksessen kommer fra et tett samarbeid og nærhet med våre kunder, og hvor forståelse av behov og god forretningsforståelse er noen av de bærende elementene i samarbeidet. Selskapet har sterkt fokus på verdier der de ansatte har vært inkludert og delaktige med å utforme våre verdier, som vi lever etter hver eneste dag.

Vi ser frem mot samarbeidet!