Ønsk Andreas velkommen til Adaptik!

15. juni ble Andreas Lindaas Lie ny partner hos Corporate Finance i Adaptik. Andreas har bred erfaring innen økonomifaget, og er sterk innen taktisk og strategisk forretningsutvikling.

Andreas har en bachelor i økonomi og ledelse med spesialisering innen økonomistyring og investeringsanalyse fra Handelshøyskole BI. Executive MBA i økonomisk styring og ledelse fra Norges Handelshøyskole, NHH. Tidligere har Andreas bakgrunn innen kredittrisiko og inkasso, finans og kapitalforvaltning i tillegg til å ha operasjonell erfaringsom CFO og CEO.

- Jeg valgte Adaptik i hovedsak av tre grunner: Første det første konseptet: Det er mange bedrifter som trenger støtte for å realisere sitt vekstpotensial; Adaptik tilbyr flere tjeneste og har en unik tjenestemix til et marked for spesielt SMB bedrifter er underdekket. For det andre menneskene: Den kompetente og fremoverlente gjengen som møtte meg i lokalene i tillegg til et erfarent styre. Og for det tredje daglig leder Bjørn Helland Hansen: En dyktig og ressurssterk gründer med sterk gjennomføringsevne og tydelige mål. Jeg kjenner Bjørn fra tidligere og ville gjerne være med på å bygge en sterk og fremtidsrettet aktør sammen med ham.

Velkommen til Adaptik, Andreas!